piątek, 23 sierpnia 2013

Wyjazd + zdjecia

No hej ludzie co u was ? Ja jakoś żyje tylko dobija mnie jedna myśl że już za 9 dni szkoła  po prostu załamka :(.
A odnosząc się do tematu własnie wróciłam z gór, a dokładniej byłam w Szaczawnicy. Wydaje mi się , że tam jakoś czas szybciej mijał, ale to może dlatego iż kiedy ja jadę na wakacje to nie na odpoczynek, ale po to aby zobaczyć jak najwięcej.Więc tak w skrócie jedną z głównych atrakcji mojego wyjazdu było wchodzenie na Trzy Korony wchodzenie jak i schodzenie (choć trochę lepsze bo mniej meczące) to katorga miałam potem dwa dni z rzędu zakwasy ale przynajmniej ładne widoki były. Zwiedzałam również zamek w Niedzicy (Zamek Dunajec), byłam również w Zakopanym, a tak że wjeżdżałam na Palenice tym razem na szczęście wyciągiem i nie musiałam nadwyrężać moich mięśni ;).
To tyle żeby was dalej nie męczyć bo wiem, że mało kto lubi czytać długie teksty, a zwłaszcza, że ja jestem jedna z tych osób.
Niestety bez zdjęć bo większość nadaje się bardziej do albumu rodzinnego niż na bloga choć może jakieś zdjęcia widokowe się tu znajdą.

A jednak wstawię kilka zdjęć z wakacji :








11 komentarzy:

  1. Ładne : )

    jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tam byłam :)

    http://everything-inwords.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. myslalam ze na ostatnim zdjeciu jest basen xD :P

    obserwuję :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oo Niedzica tez tam ostatnio byłam;d
    obserwacja za obserwacje ?;>
    kiika-lika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! (:

    www.realizuj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dokładnie, jak myślę o tym, że mam iść do szkoły, to dostaję szału;c
    ładne zdj:)

    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne zdjęcia < 3 . każdy teraz mówi o tej szkole, spokojnie jeszcze te pare dni wykorzystajmy ! : D
    LITTLEPRETTYLOUIS.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Też byłam w Zakopanym i trafiłam na rewelacyjną pogodę ! Ładne zdjęcia ;)

    Obserwuję ;3 Zapraszam do siebie - może też zaobserwujesz i skomentujesz ? Będzie mi bardzo miło ;)
    http://imagine-day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne zdjecia :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń