środa, 7 sierpnia 2013

DIY

DIY czyli zrób to sam. Ostatnio cara więcej ludzi ucieka się  do nadania swoim starym rzeczą nowego wyglądu czy przerobie na coś ciekawszego czy bardziej przydatnego , a na dodatek jest to oryginalne i nie powtarzalne .Mnie zainteresowało naprawdę  wiele pomysłów które można znaleźć  na różnych stronach internetowych jest tylko jeden problem w moim domu nie ma raczej żadnych przedmiotów do przeróbki ,a nie chce znowu kupować specjalnie nowych rzeczy bo jeszcze coś nie wyjdzie i wtedy to dopiero będzie klapa :( .A wy przerabialiście coś już i z jakim efektem końcowym wam to wyszło ?


A to kilka pomysłów na przerobienie :).

12 komentarzy:

  1. Fajny blog.
    Ja mam taką specjalną książkę , która przysłała mi ciocia i tam jest pełno takich rzeczy.
    ;)
    Obserwuję i liczę na rewanż.

    http://mywordola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne, ja też lubię robić rzeczy własnoręcznie : )
    Jeta-jeeta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię robić własnoręcznie rzeczy tak jak bransoletki.;)
    Obserwuję, licze na rewanż. Wpadnę częściej, a mi bedzie miło jak zajrzysz i zaobserwujesz moj blog.;)))))

    see-a-normal-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje, osobiście średnio lubię przerabiać swoje rzeczy ale jesli chodzi o oglądanie filmików czy obrazków z DIY to kocham to robić :)

    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam DIY, tylko jeszcze gdybym miała czas, który zawsze trudno mi wygospodarować...
    Przerabiałam bardzo stary żyrandol (papierową kulę), efekt wyszedł świetny, byłam bardzo zaskoczona jak na moje zdolności plastyczne wyszedł świetnie! I naprawdę nie potrzeba dużo kasy. Przynajmniej ten mój mały 'projekt' nie kosztował zbyt wiele.
    W wolnych chwilach serdecznie zapraszam do mnie ; >

    thedoorsofimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super blog! Uwielbiam DIY. Raz zrobiłam właśnie spodenki ombre, ale coś się nie udało i nici ;( ;*
    http://naughty-girl-xx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne piekne piekne ;D

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne pomysly :)

    mary-maaary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! :D

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin








    OdpowiedzUsuń
  10. Pomysłowe!!! <3
    Obserwujemy, czekamy na rewanż. XD

    http://przyjaciele-zawsze-razem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo pomysłowe!

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com na blogu jest banner vintage shop i jeżeli masz ochotę to czy mogłabyś kliknąć? To wiele znaczy, dziękuje xx

    OdpowiedzUsuń