środa, 15 lipca 2015

Wspomnienia

Widzę ze nie tylko mnie przypomniał się tę blog ale Monice (szafaa) również. Dziś wpisałam nazwę w wyszukiwarkę i patrzę blog nadal jest co ciekawsze jest jakiś nowy post, a pasek boczny zupełnie zmodyfikowany (przypuszczam , że to sprawka drugiej administratorki). To wszystko złożyło się na to że właśnie w tym momencie piszę do was posta . Jeśli przeczytacie poniższy notkę to prawdą jest że te 4 lata minęły bardzo szybko i ja również pamiętam ten "niezwykły" moment kiedy zakładałyśmy ten blog. :)
Pewnie można tu jeszcze sporo napisać , ale chyba nie mam takiej potrzeby. Dodam tylko że przez te 4 lata zmieniło się wiele i niewiele ;) , ale wydaje mi się że przede wszystkim trochę dorosłyśmy (niektórzy dosłownie) i nasz sposób myślenia też się trochę zmienił. Kiedy czytam moje stare posty to tylko co chwilę się uśmiecham i zastanawiam co ja wtedy wypisywałam. Mój młodszy brat który nie odstępuje mnie czasami na krok ma z tego niezły ubaw , a ja ciekawą pamiątkę :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz