poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Problem

No nareszcie może w końcu uda mi się skończyc tego posta.Czemu zaczałam takmi wstępem?otóż już wczoraj próbowałam napisac tego posta ale niestety mam bezprzewodowa klawiature czyli na baterie , a baterie akurat w najmniej odpowiednim momecie się rozładowały.No to wziełam tablet i tam pisać ale gdy zaczełam stwierdziłam, że jutro go napisze.Ale oczywiście mój genialny brat zaplanował na dziś aktualizowanie komputera więc co znów został mi tablet.No to co mus to mus tylko że mój genialny tablet ma taka klawiatóre że jak pisze to zasłania mi całe pole do pisania więc nic nie widziałam i potem wychodziły mi dziwne wyrazy :(.Poczym zdecydowąłam że najlepiej bedzie to napisać na komputerze taty.No i włąśnie teraz na nim pisze.Kurcze ale się rozpisąłm dobra nie zanudzam was już.:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz