piątek, 18 maja 2012

Hey

hej wiem dawno nie pisałam ale to dlatego że nie miałam ciekawego tematu i też dlatego że jestem trochę zabiegana.Sporo się ostatnio wydarzyło sporo ocen trafiło do dziennika no i złamałam rękę :(.Chociaż diagnozy były różne pierwsza była taka że jest to krwiak i zwichnięcie potem że krwiak i złamanie potem że krwiak i pęknięcie no w końcu złamana z krwiakiem.Wierzcie to nic przyjemnego.
No a teraz coś dla was:
Biała bluzka z kołnierzykiem w jasnym łososiowym kolorze plus czarne wstawki.takie typu bluzki są bardzo eleganckie i pasują na wiele okazji. Następnie chce wam pokazać spódnice która posiada wycięcie z przodu co daje bardzo fajny efekt jest ona w kolorze mocnego pudrowego różu który jest ostatni bardzo często spotykany.Mi osobiście podobają się takie spódnice i sama bym sobie taką kupiła :).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz