piątek, 13 kwietnia 2012

A propos nudy

No cóż ja moge wam powiedziec a wlasciwie napisac... Jutro(14.04) koncze 16 lat !
 nie wiem jak tyle lat juz przezylam szybko ten czas leci :( Codziennie jestesmy starsi niestety :((  Wiele pisze sie jakis powiedzen jak np. chwytaj dzien albo nie marnuj zadnej chwili, ale ja tak nie umiem nie wiem jak wy ale w moim przypadku  to niestesty tak nie jest :( Chcialabym zeby kazda chwila ktora przezyje byla wesola ciekawa itd. ale nie niestety marnuje swoj czas siedzac przed komputerem lub telewizorem. To rzeczywiscie sa wielkie pochlaniacze czasu- ale  zauwazcie ze w dzisiejszym swiecie wiele osob nie moze obejsc sie bez wlasnie tych rzeczy.Sama tez nie bede sie wymadrzac bo ja takze wiele czasu spedzam przed kompem albo TV. Nie wiem moze mam zle rozplanowany dzien albo cos takiego bo napewno gdybym miala zaplanowany dzien to nie mialabym czasu na te rzeczy a wedlug mnie takie przesiadywanie przed kompem na przyklad to wynika z tego ze nie mamy co robic albo ze nam sie nie chce albo po prostu zwykla zwyczajna NUDA i w czasie tej nudy chcemy cos zrobic zeby sie nie nudzic :) i wlasnie wtedy siadamy przed tymi "pochlaniaczami czasu".



Moze macie jakies pomysly na nude? hmm? Smialo! piszcie nie bojcie sie xD
P.S. my nie gryziemy
(przewaznie xD )
nie no zarcik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz