poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Auuuuć!!!


Pfff... Auć jak mnie bolą plecy. To przez ten głupi materac... Wczoraj wieczorem przyjechał do mnie brat cioteczny(wiek 5 lat O_O) i powiedział, że zostaje! Ja oczy stawiam no ale dobra chłopak to z moim bratem w pokoju będzie spał, ALE NIE ALE NIE oczywiście wyszło, że będzie spał u mnie w pokoju na moim łóżku i ja mam się nim zajmować!(to wygląda jakbym była egoistką ale wy go nie znacie)No ok jakoś to przeżyję i się spytałam gdzie ja mam w takim razie spać. Po krótkim namyśle pewna osoba z mojej rodziny powiedziala żebym spala na materacu.A ze godzina była już 22 to wyciągnęliśmy materac i pompowaliśmy. Ale napompowaliśmy tylko polowe wiec jak się położyłam to było tak jakbym spala na ziemi. No i dlatego mnie plecy bolą O_O Ech te dzieciaki... 



P.S.szkoda, że 5-letnie dzieci nie są takie grzeczne jak to na zdjęciu xD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz